- ZRUŠENO: Kaczi4. 3. 2021 v 19:00 hod
- Křeslo pro hosta: Iva Hüttnerová18.3.
- Cestovatelská beseda: Vladimír Váchal - Írán není arabská země22.3.
Životní situace
Odvody za odnětí pozemku ze ZPF
1. | Identifikační číslo | |
2. | Kód | |
3. | Pojmenování (název) životní situace |
Odvody za odnětí pozemku ze zemědělského půdního fondu |
4. | Základní informace k životní situaci |
Je to navazující situace na souhlas s odnětím půdy ze zemědělského půdního fondu (dále jen ZPF). V každém konkrétním souhlase je uvedeno zda se odvody stanoví či ne. To určuje zákon č. 334/1992 Sb., o ochraně zemědělského půdního fondu, ve znění pozdějších předpisů. |
5. | Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.) |
Vlastník-(ci) pozemku. |
6. | Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace |
Povinný k platbě odvodů je povinen orgánu ochrany ZPF příslušnému k rozhodnutí o odvodech a orgánu ochrany ZPF, který vydal souhlas s odnětím
Poté orgán ochrany ZPF zahajuje řízení o odvodech a vydává rozhodnutí. |
7. | Jakým způsobem zahájit řešení životní situace |
Oznámením zahájení realizace záměru s kopií pravomocného rozhodnutí, popřípadě ještě podáním podnětu k předepsání finančního odvodu. |
8. | Na které instituci životní situaci řešit |
Obecní úřad obce s rozšířenou působností, v tomto případě MěÚ Český Brod, odbor životního prostředí a zemědělství. |
9. | Kde, s kým a kdy životní situaci řešit |
Kde: MěÚ Český Brod, nám. Arnošta z Pardubic 56, 282 01 Český Brod, 1. patro, Odbor životního prostředí a zemědělství, číslo dveří 20. S kým: Ing. Ludmila Krčmová Úřední hodiny: |
10. | Jaké doklady je nutné mít s sebou |
|
11. | Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici |
Oznámení zahájení realizace záměru oznzahrealzam.doc nebo na MěÚ Český Brod, odboru životního prostředí a zemědělství. Popřípadě: Podnět k předepsání finančního odvodu podnkpredfinodv.doc |
12. | Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit |
Záleží na odnímané ploše, bonitě půdy a zda je daná plocha v obci, která má územní plán. Způsob úhrady je složenkou nebo převodem na účet Územního pracoviště celního úřadu pro Středočeský kraj v Kolíně. |
13. | Jaké jsou lhůty pro vyřízení |
Lhůta vychází ze zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, tj. do 30 dnů od podání žádosti, ve složitějších případech do 60 dnů od podání žádosti. |
14. | Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace |
Vlastníci pozemku, příslušná obec a Územního pracoviště celního úřadu pro Středočeský kraj v Kolíně. |
15. | Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány |
Nejsou specifikovány. |
16. | Elektronická služba, kterou lze využít |
ID datové schránky: jgqbsve |
17. | Podle kterého právního předpisu se postupuje |
Zákon č. 334/1992 Sb., o ochraně zemědělského půdního fondu, ve znění pozdějších předpisů. |
18. | Jaké jsou související předpisy |
Zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů. |
19. | Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují |
Odvolání ve lhůtě do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí ke KÚ pro Středočeský kraj podáním učiněným u MěÚ Český Brod. |
20. | Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností |
Nebyl-li odvod zaplacen v čas a v plné výši, vzniká povinnost platit z nezaplacených částek úrok z prodlení, který činí: a) u právnické osoby nebo u fyzické osoby oprávněné k podnikání 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení, b) u fyzické osoby 5 % dlužné částky ročně |
21. | Nejčastější dotazy |
Ve kterých případech se odvody neplatí za odnětí půdy ze zemědělského půdního fondu? Odvody za trvale odňatou půdu se nestanoví, jde-li o odnětí zemědělské půdy ze zemědělského půdního fondu pro: a) stavby drah včetně jejich součástí, je-li stavebníkem a následně vlastníkem stát, b) stavby dálnic, silnic a místních komunikací, včetně jejich součástí a příslušenství, c) stavby zemědělské prvovýroby uskutečňované evidovaným zemědělským podnikatelem podle zákona o zemědělství, d) výstavbu účelových komunikací sloužících k obhospodařování zemědělských a lesních pozemků, e) stavby a zařízení protierozní ochrany, f) stavby čistíren odpadních vod, g) změnu druhu pozemku na druh pozemku ostatní plocha se způsobem využití zeleň, bude-li dotčený pozemek veřejným prostranstvím, h) zalesnění na pozemcích ve IV. a V. třídě ochrany, i) stavby ve veřejném zájmu, jejichž hlavním účelem je ochrana před povodněmi, j) cyklistické stezky nebo jejich části, budované v souladu s platnými zásadami územního rozvoje nebo s platným územním plánem, nebo k) zajištění zájmů ochrany přírody a krajiny převedením pozemku na druh pozemku
l) registrovaný významný krajinný prvek nebo přechodně chráněnou plochu změnou souhlasu podle § 10 odst. 2, m) změnu druhu pozemku na druh pozemku lesní pozemek se způsobem využití pozemek určený k plnění funkcí lesa, s výjimkou půdy v I. a II. třídě ochrany, n) vodní nádrže, o) stavby k vodohospodářským melioracím, zavlažování a odvodňování pozemků, p) realizace prvků schválených plánů společných zařízení v souvislosti s opatřeními uvedenými pod písmeny d), e) a i) a opatřeními pro ochranu a tvorbu životního prostředí. |
22. | Další informace |
Krajský úřad pro Středočeský kraj, odbor životního prostředí a zemědělství, Zborovská 11, 150 21 Praha 5, www.kr-stredocesky.cz. Ministerstvo zemědělství, Těšnov 65/17, 117 05 Praha 1, www.mze.cz. |
23. | Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě |
Nejsou specifikovány. |
24. | Související životní situace a návody, jak je řešit |
Nejsou specifikovány. |
25. | Za správnost popisu odpovídá útvar |
Odbor životního prostředí a zemědělství, MěÚ Český Brod. |
26. | Kontaktní osoba | Ing. Ludmila Krčmová, tel. 321 612 184, email: krcmova@cesbrod.cz |
27. | Popis je zpracován podle právního stavu ke dni |
6.3.2020 |
28. | Popis byl naposledy aktualizován |
6.3.2020 |
29. | Datum konce platnosti popisu |
Konec platnosti návodu není stanoven. |
30. | Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace |
Společné povolení
Společné povolení
1. | Identifikační číslo | |
2. | Kód | |
3. | Pojmenování (název) životní situace |
Společné povolení vodního díla. |
4. | Základní informace k životní situaci |
Společné povolení vodního díla podle § 94j a 94q zákona č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) a vyhlášky č. 503/2006 Sb. o podrobnější úpravě územního rozhodování, územního opatření a stavebního řádu. |
5. | Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.) |
Stavebník (fyzická osoba, fyzická osoba podnikající a právnická osoba), která doloží doklad prokazující právo k pozemku nebo stavbě. Stavebník jedná samostatně nebo může být zastoupen na základě plné moci. |
6. | Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace |
Podáním žádosti na předepsaném formuláři podle vyhlášky č. 503/2006 Sb. přílohy č. 6 a souhlasů a vyjádření vodoprávního úřadu. o dokladech žádosti o rozhodnutí nebo vyjádření a o náležitostech povolení, souhlasů a vyjádření vodoprávního úřadu. |
7. | Jakým způsobem zahájit řešení životní situace |
|
8. | Na které instituci životní situaci řešit |
MěÚ Český Brod, odbor životního prostředí a zemědělství – vodoprávní úřad, budova nám. Arnošta z Pardubic 56, číslo dveří 19. |
9. | Kde, s kým a kdy životní situaci řešit |
Kde: MěÚ Český Brod, nám. Arnošta z Pardubic 56, 282 01 Český Brod, 1. patro, odbor životního prostředí a zemědělství, číslo dveří 19. S kým: Ivana Stárková, tel. 321 612 186, 733 384 806 email: starkova@cesbrod.cz Úřední hodiny: |
10. | Jaké doklady je nutné mít s sebou |
Doklady, které je nutno doložit jsou uvedeny v příloze žádosti o společné povolení. |
11. | Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici |
Žádost o vydání společného povolení. |
12. | Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit |
Správní poplatek je vyměřen dle položky 18) odst. 1 písm. g) sazebníku správních poplatků zákona č. 634/2004, o správních poplatcích. Lze jej uhradit přímo v podatelně Městského úřadu Český Brod, nám. Arnošta z Pardubic 56, 282 01 Český Brod, poštovní poukázkou nebo převodem z účtu (po domluvě s příslušným pracovníkem vodoprávního úřadu) na účet č. 9294910237/0100 s uvedením variabilního symbolu 551332. |
13. | Jaké jsou lhůty pro vyřízení |
Dle zákona č. 254/2001 Sb. o vodách § 115 odst. 10 nejdéle 60 dnů od zahájení vodoprávního řízení; ve zvlášť složitých případech nejdéle do 3 měsíců. |
14. | Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace |
Okruh účastníků stavebního řízení upravuje § 94k stavebního zákona
Řízení je též oznámeno příslušným dotčeným orgánům, jejich okruh stanovuje vodoprávní úřad. |
15. | Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány |
Při jakékoliv činnosti nesní dojít k ohrožení vydatnosti a jakosti povrchových a podzemních vod. |
16. | Elektronická služba, kterou lze využít |
Lze využít elektronickou poštu epodatelna@cesbrod.cz, v případě, že podání není ověřeno zaručeným elektronickým podpisem je třeba jej písemně doplnit nejpozději do 5 dnů. |
17. | Podle kterého právního předpisu se postupuje |
Zákon č. 254/2001 Sb. o vodách (vodní zákon) ve znění pozdějších předpisů. Zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), jak vyplývá ze změn provedených zákony č. 68/2007 Sb., č. 191/2008 Sb., č. 223/2009 Sb., č. 227/2009 Sb., č. 281/2009 Sb., č. 345/2009 Sb. a č. 379/2009 Sb., č. 424/2010 Sb., 420/2011 Sb., 142/2012 Sb., 167/2012 Sb., 350/2012 Sb. a 257/2013 Sb., 39/2015 Sb., 91/2016 Sb., č. 264/2016 Sb., č. 298/2016 Sb., č. 183/2017 Sb., č. 193/2017 Sb., č. 194/2017 Sb., č. 205/2017/ Sb., a č.225/2017 Sb. |
18. | Jaké jsou související předpisy |
Zákon 500/2004 Sb. správní řád Vyhláška č. 62/2013 Sb., která mění vyhlášku č. 499/2006 o dokumentaci staveb |
19. | Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují |
Proti společnému povolení může účastník řízení podat odvolání ve lhůtě 15 dnů ode dne jeho oznámení podáním učiněným u Městského úřadu Český Brod, odbor životního prostředí a zemědělství, nám. Husovo 70, 282 01 Český Brod. Příslušným odvolacím orgánem je odbor životního prostředí Krajského úřadu Středočeského kraje, Zborovská 11, 150 21 Praha 5. Odvolání se podává s potřebným počtem stejnopisů tak, aby každý účastník dostal jeden stejnopis. |
20. | Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností | Za nedodržení povinností může být uložena pokuta podle vodního zákona a stavebního zákona. |
21. | Nejčastější dotazy |
Musím mít stanovisko odboru územního plánování? Na společné povolení studny a DČOV se stanovisko územního plánování nevydává. Na ostatní stavby vodního díla na společné povolení je nutno doložit k žádosti stanovisko územního plánování. |
22. | Další informace | Společné povolení pozbývá platnosti, jestliže stavba nebyla zahájena do 2 let ode dne, kdy nabylo právní moci. Dobu platnosti stavebního povolení může stavební úřad prodloužit na odůvodněnou žádost stavebníka podanou před jejím uplynutím. |
23. | Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě |
Na internetových stránkách Ministerstva zemědělství ČR. |
24. | Související životní situace a návody, jak je řešit |
|
25. | Za správnost popisu odpovídá útvar |
Městský úřad Český Brod, odbor životního prostředí a zemědělství, náměstí Husovo 70, 282 01 Český Brod |
26. | Kontaktní osoba | Ivana Stárková, tel. 321 612 186, email: starkova@cesbrod.cz |
27. | Popis je zpracován podle právního stavu ke dni |
11.11.2019 |
28. | Popis byl naposledy aktualizován |
11.11.2019 |
29. | Datum konce platnosti popisu |
Konec platnosti návodu není stanoven. |
30. | Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace |
Užití znaku města Český Brod
1. | Identifikační číslo | |
2. | Kód | |
3. | Pojmenování (název) životní situace |
Užití znaku města Český Brod |
4. | Základní informace k životní situaci |
Použití znaku města Český Brod k propagaci či jinému účelu, je možné pouze po předchozím souhlasu rady města Český Brod a za úplatu. Bez výslovného souhlasu rady města Český Brod mohou znak města Český Brod používat pouze město Český Brod samo, orgány města, příspěvkové organizace zřízené městem Český Brod, organizace podporující město a organizace podporované městem formou příspěvků a grantů, za podmínky, že bude vždy dodrženo grafické vyobrazení znaku města. |
5. | Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.) |
Žadatelem je každá fyzická i právnická osoba, která žádá o použití znaku města Český Brod. |
6. | Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace |
Podmínky a postup řešení životní situace stanoví Pravidla pro užívání znaku města Český Brod Pravidla.pdf 184 kB , schválená radou města dne 02.08.2012 usnesením č. 200/2012. |
7. | Jakým způsobem zahájit řešení životní situace |
Žadatel předloží písemně žádost o souhlas prostřednictvím Odboru tajemníka, MěÚ Český Brod. Žádost musí obsahovat: identifikaci žadatele, účel, způsob a dobu užití znaku, a grafický návrh uplatnění znaku. |
8. | Na které instituci životní situaci řešit |
Žádost lze podat prostřednictvím Městského úřadu Český Brod, odboru tajemníka, na podatelně Městského úřadu města Český Brod nebo elektronicky se zaručeným elektronickým podpisem. |
9. | Kde, s kým a kdy životní situaci řešit |
Kde: Městský úřad Český Brod S kým: Odbor tajemníka, Petra Ištvániková. Tel: 321 612 119 istvanikova@cesbrod.cz Kdy: V úřední dny (pondělí a středa 8:00 – 11:00 a 12:00 – 17:00 hod.), další dny po telefonické dohodě. |
10. | Jaké doklady je nutné mít s sebou |
Nejsou požadovány. |
11. | Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici |
Formulář žádosti o udělení souhlasu k užití znaku města Český Brod formznakmesta.doc 27 kB . Není podmínkou, aby byla žádost podána prostřednictvím tohoto formuláře. |
12. | Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit |
Souhlas s užitím znaku je za úplatu a to jednorázovou paušální částku 1.000 Kč. Tato částka je splatná do 15 dnů ode dne doručení písemného souhlasu rady města na pokladně Městského úřadu Český Brod.V případě nedodržení lhůty splatnosti si rada města vyhrazuje právo udělený souhlas zrušit. Rada města může na základě posouzení důvodů užití znaku města Český Brod platbu za užití prominout. |
13. | Jaké jsou lhůty pro vyřízení |
Žádost bude předložena na nejbližším jednání rady města, poté bude žadatel o výsledku jednání písemně vyrozuměn. |
14. | Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace |
Nejsou stanoveni. |
15. | Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány |
Uživatel znaku města Český Brod je povinen dodržet specifikaci uvedenou v příloze č. 1 blason.pdf 213 kB Pravidel pro užívání znaku města Český Brod a případné podmínky města Český Brod pro jeho užití a nedopustit, aby došlo ke zneužití znaku nebo dobrého jména města Český Brod. |
16. | Elektronická služba, kterou lze využít |
Adresa e-podatelny: epodatelna@cesbrod.cz |
17. | Podle kterého právního předpisu se postupuje |
Dle § 34a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení). |
18. | Jaké jsou související předpisy |
|
19. | Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují |
|
20. | Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností | Porušení povinností požádat o souhlas s užitím znaku města Český Brod nebo úmyslné poškození, zneužití nebo znevážení znaku města Český Brod je postižitelné jako přestupek (§ 46 odst. 1 zákona č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů – se sankcí až do výše 30.000 Kč nebo § 42 odst. 1 písm. a zákona č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů – se sankcí až do výše 3.000 Kč). |
21. | Nejčastější dotazy | |
22. | Další informace | V odůvodněných a naléhavých případech je oprávněn rozhodnout o užití znaku města Český Brod pro nezbytně nutnou dobu starosta města. |
23. | Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě |
|
24. | Související životní situace a návody, jak je řešit |
|
25. | Za správnost popisu odpovídá útvar |
Odbor tajemníka Městského úřadu Český Brod |
26. | Kontaktní osoba | Petra Ištvániková PR manažer náměstí Husovo 70 282 01 Český Brod tel.: 321 612 119; mob.: 733 384 871; e-mail: istvanikova@cesbrod.cz |
27. | Popis je zpracován podle právního stavu ke dni |
3.8.2012 |
28. | Popis byl naposledy aktualizován |
3.8.2012 |
29. | Datum konce platnosti popisu |
Konec platnosti není stanoven. |
30. | Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace |
Žádost o koordinované závazné stanovisko
1. | Identifikační číslo | |
2. | Kód | |
3. | Pojmenování (název) životní situace |
Žádost o koordinované závazné stanovisko |
4. | Základní informace k životní situaci |
Vydání koordinovaného (závazného) stanoviska podle ustanovení § 4 odst. 7 stavebního zákona, zahrnující požadavky na ochranu všech dotčených veřejných zájmů, které dotčený orgán (Městský úřad Český Brod) hájí podle zvláštních zákonů.
|
5. | Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.) |
Podat žádost je oprávněna fyzická osoba, fyzická osoba podnikající i právnická osoba, která může zmocnit k vyřízení jinou zastupující osobu. |
6. | Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace |
Žádost se předkládá na předepsaném formuláři a obsahuje předepsané přílohy žádosti. Projektová dokumentace se předkládá v elektronické podobě (jako příloha v datové schránce či emailem) či v listinné podobě. |
7. | Jakým způsobem zahájit řešení životní situace |
Podáním žádosti na předepsaném formuláři s přílohami písemně (osobně na podatelně Městského úřadu Český Brod) písemně (zasláním poštou na adresu: elektronicky (s ověřeným elektronickým podpisem) na adresu: epodatelna@cesbrod.cz |
8. | Na které instituci životní situaci řešit |
MěÚ Český Brod, Odbor stavební a územního plánování, nám. Husovo 70, 282 01 Český Brod. MěÚ Český Brod, Odbor životního prostředí a zemědělství, nám. Arnošta z Pardubic 56, 282 01 Český Brod
|
9. | Kde, s kým a kdy životní situaci řešit |
Adam Turecký, tel.321 612 138, e-mail: turecky@cesbrod.cz Edita Drahotová, tel. 321 612 180, e-mail: drahotova@cesbrod.cz |
10. | Jaké doklady je nutné mít s sebou |
Údaje umožňující identifikaci žadatele, v případě zastupování žadatele plná moc, katastrální mapa se zákresem umístění stavby, projektová dokumentace stavby zpracovaná v rozsahu pro daný účel (v elektronické podobě - jako příloha v datové schránce či emailem) či v listinné podobě. |
11. | Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici |
Žádost o vydání koordinovaného závazného stanoviska Zadkoorstan.pdf 470 kB |
12. | Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit |
Správní ani jiné poplatky nejsou předepsány. |
13. | Jaké jsou lhůty pro vyřízení |
Lhůta pro vyřízení žádosti je dána správním řádem (zákon č. 500/2004 Sb., správní řád) - § 6 odst. 1, podle kterého, pokud správní orgán nevyřídí věc bez zbytečných průtahů, učiní tak ve lhůtě přiměřené, není-li zákonná lhůta stanovena. Za obecnou přiměřenou lhůtu se považuje lhůta do 30 dnů ode dne podání žádosti, v případě složitosti záměru a nutnosti koordinace dotčených zájmů se může lhůta prodloužit. |
14. | Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace |
|
15. | Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány |
Žádné |
16. | Elektronická služba, kterou lze využít |
Zaslání dokumentace v elektronické formě (*.pdf) na email turecky@cesbrod.cz, drahotova@cesbrod.cz, epodatelna@cesbrod.cz či jako přílohu datovou schránkou |
17. | Podle kterého právního předpisu se postupuje |
Zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) |
18. | Jaké jsou související předpisy |
Zákon č. 20/1987 o státní památkové péči |
19. | Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují |
Proti koordinovanému závaznému stanovisku nelze podat samostatné odvolání, neboť tento úkon není, dle ustanovení § 149 odst. 1 zákona 500/2004, správní řád, v platném znění, samostatným rozhodnutím. Opravný prostředek lze podat orgánu, jež vede správní řízení, který následně umožní, aby bylo v souladu s ustanovením § 149 odst. 4 správního řádu přezkoumáno i koordinované závazné stanovisko. |
20. | Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností | |
21. | Nejčastější dotazy | |
22. | Další informace | |
23. | Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě |
|
24. | Související životní situace a návody, jak je řešit |
|
25. | Za správnost popisu odpovídá útvar |
MěÚ Český Brod, odbor stavební a územního plánování |
26. | Kontaktní osoba |
Adam Turecký, tel.321 612 138, e-mail: turecky@cesbrod.cz Edita Drahotová, tel. 321 612 180, e-mail: drahotova@cesbrod.cz |
27. | Popis je zpracován podle právního stavu ke dni |
1.7.2019 |
28. | Popis byl naposledy aktualizován |
8.6.2020 |
29. | Datum konce platnosti popisu |
Není stanoven |
30. | Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace |
Vydání parkovací karty
1. | Identifikační číslo | |
2. | Kód | |
3. | Pojmenování(název) životní situace |
Vydání parkovací karty |
4. | Základní informace k životní situaci |
Týká se vydání parkovací karty pro lokalitu I., platné od 1. 1. 2019 a parkovací karty pro lokalitu II., platné od 1. 1. 2020. Do lokality II. spadá: ulice Pod Velkým Vrchem, Slezská, Jugoslávská, Moravská, Bulharská, Ruská, Slovenská, Marie Majerové, Lužická, Za Svitavkou, Za Pilou, Zborovská a Klučovská č. p. 779. Jednorázové bezplatné parkovací karty pro návštěvníky MěÚ Český Brod jsou nepřenosné, s omezením na konkrétní registrační značku a držitele. Platí pouze na vyhrazená parkovací místa před budovou č.p. 56 a č.p. 70 na vyznačenou nezbytně nutnou dobu. Předplacená parkovací karta je přenosná, bez omezení na konkrétní vozidlo nebo konkrétní osobu jejího držitele s platností jeden rok. Parkovací karta je možností pro parkování v souladu s nařízením města, nikoliv nárokem na zajištění parkovacího místa. |
5. | Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.) |
Žadatel jedná samostatně nebo může mít zástupce na základě plné moci. Za právnickou osobu jedná statutární orgán nebo ten, kdo prokáže, že je oprávněn za ní jednat. |
6. | Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace |
O vydání parkovací karty mohou žádat pouze:
|
7. | Jakým způsobem zahájit řešení životní situace |
Na obecním úřadě obce Český Brod podat žádost o vydání parkovací karty. |
8. | Na které instituci životní situaci řešit |
Na obecním úřadě obce v rezervačním systému na registru vozidel (u jednorázových karet na podatelně). V úředních hodinách na adrese Arnošta z Pardubic 56, Český Brod. Stejné jako bod 9. |
9. | Kde, s kým a kdy životní situaci řešit |
Na obecním úřadě obce Český Brod v rezervačním systému na registru vozidel nebo se obraťte se na MěÚ Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad, nám. Arnošta z Pardubic 56, Český Brod 282 01 Kancelář č. 10, Antonie Kolingerová Úřední hodiny: PO: 08,00-11,00 a 12,00 – 17,00 ÚT: 08,00-11,00 ST: 08,00-11,00 a 12,00 – 17,00 ČTa Pá po telefonické domluvě Do 10. 1. 2020 se vydávají parkovací karty i ve čtvrtek v čase od 8-11h a od 12-14:30h. Jednorázové parkovací karty se vydávají na podatelně v budově úřadu, nám. Arnošta z Pardubic 56, Český Brod 282 01 |
10. | Jaké doklady je nutné mít s sebou |
|
11. | Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici |
Žádost o vydání parkovací karty. Tištěné formuláře jsou k dispozici na obecním úřadě, odbor dopravy, formulář ke stažení zde parkovaci_karta_2019.doc |
12. | Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit |
Lokalita I. Lokalita II. Podnikající fyzické a právnické osoby - 500,- Kč/rok, každá další karta je navýšena vždy o 5.000,- Kč. Fyzické osoby s trvalým pobytem nebo vlastníci nemovitostí – 1. parkovací karta 50,- Kč/rok, 2. Parkovací karta 500, Kč/rok, každá další karta je navýšena vždy o 5.000,- Kč/rok. V případě vydání parkovací karty na období kratší než 1 rok se cena krátí poměrnou částkou na započaté měsíce. Poplatek se hradí na pokladně MěÚ a lze platit i platební kartou. V případě ztráty, krádeže nebo poškození parkovací karty může její držitel požádat o vydání nové parkovací karty, přičemž je povinen zaplatit cenu stanovenou v souladu s cenovými předpisy (Zákon č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů) a dle schváleného ceníku. |
13. | Jaké jsou lhůty pro vyřízení |
Na počkání. |
14. | Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace |
Osoba zastupující žadatele s plnou mocí. |
15. | Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány |
Parkovací karta musí být po celou dobu stání silničního motorového vozidla v dané lokalitě viditelně umístěna za předním sklem vozidla. Nesmí být ani částečně zakrytá tónováním skla, libovolnými nálepkami nebo jinými předměty. Parkovací karta musí být umístěna lícovou stranou obsahující údaje o zaplacení ceny sjednané v souladu s cenovými předpisy, nebo o platnosti parkovací karty směrem ven z vozidla tak, aby tyto údaje byly čitelné při pohledu zvenku. Řidiči motocyklu, čtyřkolek nebo automobilů s otevřenou střechou si parkovací kartu ponechá u sebe a na požádání Městské policie Český Brod je povinen parkovací kartu předložit ke kontrole. |
16. | Elektronická služba, kterou lze využít |
Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou. |
17. | Podle kterého právního předpisu se postupuje |
Zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů a zákon č. 128/2000 Sb. o obcích ve znění pozdějších předpisů |
18. | Jaké jsou související předpisy |
Nařízení města Český Brod č. 13/2018 a nařízení č. 9/2019, kterým se vymezují oblasti města Český Brod, ve kterých lze místní komunikace užít ke stání silničních motorových vozidel jen za sjednanou cenu. |
19. | Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují |
|
20. | Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností | Kontrola nad dodržováním povinností stanovených tímto nařízením (č. 13/2018), je prováděna dle zvláštních právních předpisů (zákon č. 553/1991 Sb., o obecní policii, ve znění pozdějších předpisů), a to strážníky Městské policie Český Brod. Porušování povinností stanoveným tímto nařízením lze postihovat podle zvláštních právních předpisů (Zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, ve znění pozdějších předpisů). |
21. | Nejčastější dotazy | |
22. | Další informace |
Povinnost uhradit stanovenou cenu se nevztahuje na vozidla přepravující osobu, která je držitelem průkazu ZTP a ZTP/P. Vozidlo musí být označeno parkovacím průkazem dle vyhlášky č. 294/2015, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích, přílohy č. 13. Parkovací karta nesmí být jakkoli upravována, duplikována nebo kopírována, jinak je neplatná. V případě zjištění neplatnosti parkovací karty může být karta odejmuta bez náhrady. Počet parkovacích karet se rozlišuje pro vlastníky nemovitostí a pro osoby s trvalým pobytem. Pokud na jednou č. p. žije více osob a jedna je zároveň vlastník, zažádá si o 1. parkovací kartu a druhá osoba s trvalým pobytem (i když je třeba také vlastník) si zažádá také o 1. parkovací kartu. Budou mít tedy obě karty za poplatek 50,- Kč a ne první za 50,- Kč a druhou za 500,- Kč (příklad k Lokalitě II.). |
23. | Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě |
Na ODŽÚ MěÚ Český Brod, osobně, nebo na tel. č. 321 612 203. |
24. | Související životní situace a návody, jak je řešit |
|
25. | Za správnost popisu odpovídá útvar |
Městský úřad Český Brod - odbor dopravy a obecní živnostenský úřad. |
26. | Kontaktní osoba | |
27. | Popis je zpracován podle právního stavu ke dni |
1. 1. 2019 |
28. | Popis byl naposledy aktualizován |
3. 1. 2020 |
29. | Datum konce platnosti popisu |
Konec platnosti návodu není stanoven. |
30. | Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace |
|
Vítání občánků
1. | Identifikační číslo | |
2. | Kód | |
3. | Pojmenování (název) životní situace |
Slavnostní obřad – vítání občánků |
4. | Základní informace k životní situaci |
Slavnostní obřad - vítání občánků organizuje matrika. Na slavnostní obřad jsou zvány děti, které jejich rodiče přihlásí na matrice formou přihlášky k vítání občánků. |
5. | Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.) |
Rodiče dětí. |
6. | Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace |
Trvalý pobyt dítěte. |
7. | Jakým způsobem zahájit řešení životní situace |
Vyplnit přiloženou přihlášku a odevzdat ji v kanceláři matriky příp. na podatelně. Přihláška vítání občánků vitani_obcanku_prihl.docx |
8. | Na které instituci životní situaci řešit |
Městský úřad Český Brod, matrika. |
9. | Kde, s kým a kdy životní situaci řešit |
Kde: náměstí Arnošta z Pardubic 56, Český Brod
|
10. | Jaké doklady je nutné mít s sebou |
|
11. | Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici |
Pozvánka, kterou obdrží rodiče od matričního úřadu. |
12. | Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit |
Nevybírá se žádný správní poplatek. |
13. | Jaké jsou lhůty pro vyřízení |
Není stanovena žádná lhůta. |
14. | Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace |
Další účastníci postupu nejsou stanoveni. |
15. | Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány |
Zúčastnit se slavnostního obřadu. |
16. | Elektronická služba, kterou lze využít |
e-mail: vojackova@cesbrod.cz, krizkova@cesbrod.cz |
17. | Podle kterého právního předpisu se postupuje |
|
18. | Jaké jsou související předpisy |
|
19. | Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují |
|
20. | Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností | |
21. | Nejčastější dotazy | |
22. | Další informace | Vítání občánků je pořádáno podle počtu přihlášených dětí 3 – 4 krát ročně. Pozvánky jsou odesílány 2 týdny před konáním obřadu na adresu rodičů nebo matky dítěte. Podrobné informace Vám podá příslušný matriční úřad. V Českém Brodě: MěÚ Český Brod, náměstí Arnošta z Pardubic 56, přízemí, matrika, tel. 321612142 |
23. | Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě |
|
24. | Související životní situace a návody, jak je řešit |
|
25. | Za správnost popisu odpovídá útvar |
MěÚ Český Brod, matrika |
26. | Kontaktní osoba |
Lucie Vojáčková, tel. 321612142, Ivana Křížková, tel. 321612144, |
27. | Popis je zpracován podle právního stavu ke dni |
1.3.2011 |
28. | Popis byl naposledy aktualizován |
23.1.2015 |
29. | Datum konce platnosti popisu |
Konec platnosti návodu není stanoven. |
30. | Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace |
Při řešení této životní situace je nutné obrátit se osobně na místně příslušnou matriku. |
Vývoz vozidla neevidovaného v ČR do zahraničí
1. | Identifikační číslo | |
2. | Kód | |
3. | Pojmenování(název) životní situace |
Vývoz vozidla neregistrovaného v ČR do zahraničí. |
4. | Základní informace k životní situaci |
Týká se vozidel prodaných do zahraničí dosud neregistrovaných v ČR. |
5. | Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.) |
dovozce, prodejce , popř. zmocněnec.zastupující žadatele ( musí mít ověřenou Plnou moc,žadatel je dovozce, prodejce v ČR, nikoli cizinec) |
6. | Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace |
S žádosti se dostavit na odbor dopravy příslušný k místu provozovny či sídla firmy žadatele a doložit potřebné podklady. |
7. | Jakým způsobem zahájit řešení životní situace |
Podáním vyplněné žádosti o vydání vývozních značek - odbor dopravy a obecní živnostenský úřad. |
8. | Na které instituci životní situaci řešit |
na odbor dopravy příslušný k místu provozovny či sídla firmy žadatele |
9. | Kde, s kým a kdy životní situaci řešit v Českém Brodě |
Obraťte se na MěÚ Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad , nám. Arnošta z Pardubic 56, Český Brod, 282 01 Přepážka č. 13, technik Miroslava Kopfhammerová, tel. č.: 321612194, e-mail:kopfhammerova@cesbrod.cz Úřední hodiny: PO-08,00-11,00 a 12,00 – 17,00 ÚT-08,00-11,00 ST-08,00-11,00 a 12,00 – 17,00 ČT- po telefonické domluvě mimo pátku PO–ST možnost objednání přes rezervační systém na webových stránkách: https://rezervace.cesbrod.cz |
10. | Jaké doklady je nutné mít s sebou |
Občanský průkaz, popř. živnostenský list nebo výpis obchodního rejstříku, v případě zmocněnce i ověřenou plnou moc.( ne na cizince) zahraniční doklady k vozidlu, zelená karta povinného ručení, protokol o evidenční kontrole, který není starší 30 dní, doklad o nabytí vozidla . Souhlas vlastníka, je-li odlišný od provozovatele. |
11. | Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici |
Žádost o vydání tabulky s registrační značkou na vývoz. Tištěné formuláře jsou k dispozici na kterémkoli obecním úřadě obce s rozšířenou působností. |
12. | Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit |
Poplatek u vývozu vozidla činí 200 Kč za každou vývozní značku. Lze uhradit v pokladně MěÚ i platební kartou. |
13. | Jaké jsou lhůty pro vyřízení |
Na počkání. Je ale třeba se dostavit alespoň hodinu před koncem pracovní doby. |
14. | Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace |
Osoba zastupující žadatele s ověřenou plnou mocí. Dále Vlastník vozidla, je-li rozdílný od provozovatele. |
15. | Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány |
Další činnosti nejsou stanoveny. |
16. | Elektronická služba, kterou lze využít |
Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou. |
17. | Podle kterého právního předpisu se postupuje |
Zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu na pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů |
18. | Jaké jsou související předpisy |
Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích. |
19. | Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují |
Nejsou. |
20. | Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností | |
21. | Nejčastější dotazy | |
22. | Další informace | Ministerstvo dopravy ČR, krajské úřady, obecní úřad s rozšířenou působností, pověřené obecní úřady. |
23. | Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě |
Ministerstvo dopravy ČR. |
24. | Související životní situace a návody, jak je řešit |
|
25. | Za správnost popisu odpovídá útvar |
Městský úřad Český Brod - odbor dopravy a obecní živnostenský úřad. |
26. | Kontaktní osoba | Miroslava Kopfhammerová – kopfhammerova@cesbrod.cz, tel.: 321612194 |
27. | Popis je zpracován podle právního stavu ke dni |
1.10.2018 |
28. | Popis byl naposledy aktualizován |
20.06.2019 |
29. | Datum konce platnosti popisu |
Konec platnosti návodu není stanoven. |
30. | Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace |
|
Provozování taxislužby
1. | Identifikační číslo | |
2. | Kód | |
3. | Pojmenování (název) životní situace |
Provozování taxislužby. |
4. | Základní informace k životní situaci |
Taxislužba je veškerá osobní doprava pro cizí potřeby, kterou se zajišťuje přeprava nejvýše 9 osob včetně řidiče. |
5. | Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.) |
Fyzická nebo právnická osoba, popř. zmocněnec. |
6. | Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace |
V případě zájmu o provozování taxislužby dopravce požádá o Výpis z evidence vozidel taxislužby. V případě, že se jedná o osobu, která bude vykonávat řidiče taxislužby musí požádat o Průkaz řidiče taxislužby. |
7. | Jakým způsobem zahájit řešení životní situace |
Na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu požádat o Výpis z evidence vozidel taxislužby. Na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu požádat o Průkaz řidiče taxislužby. |
8. | Na které instituci životní situaci řešit | MěÚ Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad |
9. | Kde, s kým a kdy životní situaci řešit |
Obraťte se na MěÚ Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad, nám. Arnošta z Pardubic 56,Český Brod, 282 01 Kancelář č. 11, Miroslava Kopfhammerová, Dana Machovská Úřední hodiny: |
10. | Jaké doklady je nutné mít s sebou |
Občanský průkaz, originál rozhodnutí o udělení koncese s předmětem podnikání: silniční motorová doprava, kterou se zajišťuje přeprava nejvýše 9 osob včetně řidiče (koncesní listinu), - potřebná pro výpis z evidence vozidel taxislužby. Občanský průkaz, fotografie 35x45mm – potřebná pro Průkaz řidiče taxislužby. |
11. | Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici |
Žádost o Výpis z evidence vozidel taxislužby - na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu MěÚ Český Brod. Žádost o vydání průkazu řidiče taxislužby - na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu MěÚ Český Brod. |
12. | Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit |
Za průkaz řidiče taxislužby 500,-Kč Za výpis z evidence vozidel taxislužby 50,- Kč Na pokladně MěÚ lze platit i platební kartou |
13. | Jaké jsou lhůty pro vyřízení |
Ze zákona až 30 dnů. |
14. | Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace | Osoba zastupující žadatele s plnou mocí. |
15. | Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány | Další činnosti nejsou stanoveny. |
16. | Elektronická služba, kterou lze využít | Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou. |
17. | Podle kterého právního předpisu se postupuje | Zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě ve znění pozdějších předpisů. |
18. | Jaké jsou související předpisy |
Vyhláška č. 478/2000 Sb., kterou se provádí zákon o silniční dopravě, č. 455/1991 Sb., zákon o živnostenském podnikání, 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, 361/2000 Sb., zákon o provozu na poz. komunikacích, 56/2001 Sb., zákon o podmínkách provozu na poz. komunikacích, 505/1990 Sb., zákon o metrologii,526/1990 Sb., zákon o cenách, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích. |
19. | Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují | Opravné prostředky se uplatňují na příslušném úřadě v souladu se správním řádem. |
20. | Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti | |
21. | Nejčastější dotazy | |
22. | Další informace | Obec s rozšířenou působností, Krajský úřad, Ministerstvo dopravy ČR |
23. | Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě | Na ODŽÚ MěÚ Český Brod, osobně, nebo na tel. č. 321 612 192-3 |
24. | Související životní situace a návody, jak je řešit | |
25. | Za správnost popisu odpovídá útvar | Městský úřad Český Brod - odbor dopravy a obecní živnostenský úřad |
26. | Kontaktní osoba | Dana Machovská – machovska@cesbrod.cz, tel. 321612193, Miroslava Kopfhammerová – kopfhammerova@cesbrod.cz, tel. 321612192 |
27. | Popis je zpracován podle právního stavu ke dni | 01.01.2015 |
28. | Popis byl naposledy aktualizován | 22.9.2015 |
29. | Datum konce platnosti popisu | Konec platnosti návodu není stanoven. |
30. | Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace |
Provozování taxislužby
1. | Identifikační číslo | |
2. | Kód | |
3. | Pojmenování (název) životní situace |
Provozování taxislužby. |
4. | Základní informace k životní situaci |
Taxislužba je veškerá osobní doprava pro cizí potřeby, kterou se zajišťuje přeprava nejvýše 9 osob včetně řidiče. |
5. | Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.) |
Fyzická nebo právnická osoba, popř. zmocněnec. |
6. | Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace |
V případě zájmu o provozování taxislužby dopravce požádá o Výpis z evidence vozidel taxislužby. V případě, že se jedná o osobu, která bude vykonávat řidiče taxislužby musí požádat o Průkaz řidiče taxislužby. |
7. | Jakým způsobem zahájit řešení životní situace |
Na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu požádat o Výpis z evidence vozidel taxislužby. Na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu požádat o Průkaz řidiče taxislužby. |
8. | Na které instituci životní situaci řešit | MěÚ Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad |
9. | Kde, s kým a kdy životní situaci řešit |
Obraťte se na MěÚ Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad, nám. Arnošta z Pardubic 56,Český Brod, 282 01 Kancelář č. 11, Miroslava Kopfhammerová, Dana Machovská Úřední hodiny: |
10. | Jaké doklady je nutné mít s sebou |
Občanský průkaz, originál rozhodnutí o udělení koncese s předmětem podnikání: silniční motorová doprava, kterou se zajišťuje přeprava nejvýše 9 osob včetně řidiče (koncesní listinu), - potřebná pro výpis z evidence vozidel taxislužby. Občanský průkaz, fotografie 35x45mm – potřebná pro Průkaz řidiče taxislužby. |
11. | Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici |
Žádost o Výpis z evidence vozidel taxislužby - na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu MěÚ Český Brod. Žádost o vydání průkazu řidiče taxislužby - na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu MěÚ Český Brod. |
12. | Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit |
Za průkaz řidiče taxislužby 500,-Kč Za výpis z evidence vozidel taxislužby 50,- Kč Na pokladně MěÚ lze platit i platební kartou |
13. | Jaké jsou lhůty pro vyřízení |
Ze zákona až 30 dnů. |
14. | Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace | Osoba zastupující žadatele s plnou mocí. |
15. | Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány | Další činnosti nejsou stanoveny. |
16. | Elektronická služba, kterou lze využít | Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou. |
17. | Podle kterého právního předpisu se postupuje | Zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě ve znění pozdějších předpisů. |
18. | Jaké jsou související předpisy |
Vyhláška č. 478/2000 Sb., kterou se provádí zákon o silniční dopravě, č. 455/1991 Sb., zákon o živnostenském podnikání, 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, 361/2000 Sb., zákon o provozu na poz. komunikacích, 56/2001 Sb., zákon o podmínkách provozu na poz. komunikacích, 505/1990 Sb., zákon o metrologii,526/1990 Sb., zákon o cenách, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích. |
19. | Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují | Opravné prostředky se uplatňují na příslušném úřadě v souladu se správním řádem. |
20. | Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti | |
21. | Nejčastější dotazy | |
22. | Další informace | Obec s rozšířenou působností, Krajský úřad, Ministerstvo dopravy ČR |
23. | Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě | Na ODŽÚ MěÚ Český Brod, osobně, nebo na tel. č. 321 612 192-3 |
24. | Související životní situace a návody, jak je řešit | |
25. | Za správnost popisu odpovídá útvar | Městský úřad Český Brod - odbor dopravy a obecní živnostenský úřad |
26. | Kontaktní osoba | Dana Machovská – machovska@cesbrod.cz, tel. 321612193, Miroslava Kopfhammerová – kopfhammerova@cesbrod.cz, tel. 321612192 |
27. | Popis je zpracován podle právního stavu ke dni | 01.01.2015 |
28. | Popis byl naposledy aktualizován | 22.9.2015 |
29. | Datum konce platnosti popisu | Konec platnosti návodu není stanoven. |
30. | Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace |